
Ett stort tack från alla oss Wasa Sångargille till alla er som valde att tillbringa en lördagkväll i maj med oss, Janne Schaffer och Jonas Gideon i Trefaldighetskyrkan i Vasa.
Det blev en kväll som aldrig ville ta slut och som bjöd på otroliga musikaliska skapelser. Vi hoppas ni alla trivdes och ser fram emot att träffa er igen, nästa gång i annorlunda – men lika musikaliska! – tecken.
